من خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحالمㅠㅠ. میخوام از یکشنبه و امروزم بگم، یکشنبه...سر کلاس بودم و تایم استراحتمون بود رفتم اب بخورم که دیدم یکی از کسایی به نظرم خوشتیپ و ... یا یکی که به نظرم ادم باحالیه -خلاصه دو تا از کسایی که دوستشون دارم- دارن راجب سونتین حرف میزنن=))))) قوووداااییی منینیححی دختر باحال مو صورتیه: سونتین -حرفای نامفهموم- اسکوپس -بازم نامفهوم- تازه یکیشون امریکایی جاشوآ...* من درحالی که خرذوقم و زیر لب میگم درست شنیدم سونتین؟*  بعد یه دختره که به مظر دبستانی میومد ولی فقط یک سال ازم کوچیک تر بود اومد بهم گفت استری کیدزو میشناسی؟=)) و اره ده دقیقه راجب بایسا و اهنگای موردعلاقمون حرف زدیم که یهو دیدم داره زیر لب اهنگاشونو میخونه. حتی پارتای کره ای=)) برگام ریختینحیحی.

این جلسه -امروز- رفتم صف بشیم بدوییم و اون یکی دلبرمون دقیقا اومد کنار من وایساد و پشماااممیمیمㅠㅠㅠㅠㅠㅠ بعد اومدیم ۳ تا ۳ تا تیم شدیم. درواقع داشتم اب میخوردم که ۲ نفر اومدن گفتن که تیم داری؟ و اره خلاصه من تا اخر داشتم با اینا حرف میزدمXDD بعد سر تمرین ۳ نفرمون دست اول که رفتیم معلمم ازم تعریف کرده بود انگار ولی من نشنیدم بعد دست دوم خراب کردم. تایم استراحتمون اومد بهم گفت چرا انقدر حرف میزنی ازت تعریف کردم خراب کردی بعدش؟ و منیکه تعریفشو نشنیدم و یهو خرذوقیدم::))))) هاهاهاها

بعد بچه ها داشتن مسایقه میدادن که همون دلبر دوباره اومد کنارم نشستㅠㅠ  زنیکه پر سر و صداانینیممیㅠㅠㅠㅠㅠ بعد نوبت تیم ما شد=))) همه تاز کار دربار کسایی که چندساله میان: اره خلاصه پس اینطوری سد که من خیلی خفن بازی کردم بین تیممونㅠㅠ قودای منینیحیحیححیحیحنبنل

بزار بازیو توضیح بدم. تو روز یکشنبه گفتم دختر باحاله با خوش تیپه حرف میزد؟ این دختر خوش تیپه با این دختر نسبتا قد بلنده تو تیم رقیب بودن. بعد اینا هعی گل میزدن گل نمیسد توپ بر میگشت تو دستشونXDD یعنی نه اینا گل میزدن نه ما میتونستیم توپو بگیریم بریم حمله. بعد من توپو گرفتم پارازیت بدم. درحالی که داشتم تعریف میکردم جفتک زدم کمرم شکست. اره من توپو گرفتم و رفتم سمت زمین اینا بعد دختر خوشتیپه ی عزیز اومد سعی کرد توپو ازم بگیره که من دقاع کردم نزاشتم=> شاید پیش خودتون بگید وای چه اتفاق مهم و شاخی و... در برابر منیکه قدانین بازیم نمیدونم برام چیز مهم باحالیهXDD معمولا وقتی میرفتم تو زمین بازی فقط میدوییدم ولی الان واقعا حس کزدم بازیکن مهمیمㅠㅠ بعد تازه چندبار توپو از اون دختر قد بلنده دزدیدم هاهاهاD:

+عکس پستو یه عکس تابستونی پر هیجان و خوشحال با وایب ورزشی در نظر بگیرید هیچی پیدا نکزدم بزارم پس عکسی که وایب خوبی میداد گذاشتمXD^-^