من با ۲ لایه  لباس نشستم این پستو مینویسم=) واقعا میخوام بیام کل این دو هفته رو توضیح بدم اما نه. فقط رفتم باشگاه -با اسنپ"^"- بعد نیکناس نیومده بود"^" منم مست کرده بودم مثل خر به خودم و زندگیم میخندیدم"-" بعد حال ندارم توضیح بدم چیشد پستو ویرایش میکنم میگم"^"...

یه اسنپ کنسلی داد چون احمق رفته بود جلو واییاده بود و اره شر شده بود ثکم

دومی یه اقائه بود تسپ مهندسی داشت با یه دویست و شش سفید سوار ماشینش شدم و طوری داشتم لذت میبردم که حدای مننننننن اهنگای ۶۰_۹۰ میلادی و راک و اینا گوش میداد و من واقعا شیفته سلیقه موسیقیاییش شدم=))) باهاش همکلام شدمXDD و اره رسیدم خانه فلششو داد اهنگارو بریزم ولی من انقدر شانسم بده که لب تاپ عوضی هنگ کرد و من ۱۰۰ و خورده ای اهنگ پاپ دهه های قدیمی و کلی اهنگای راک از دست دادم=< چیمیشد سلیقه اون سلیقه بابام بود راحت کش میرفتم اهنگاشوXD فقط امیدوارم که اهنگاش به هر دلیلی نپریده باشه.