تابدوردی دیگر درود

داشتم عر میزدم که نصف مطلب پرید

1.جونسو داداش داره

2.داداشش دانشگاه سئول درس میخونه

3.داداشش نمیزاره سگشونو/سگشو جونسو بیاره خوابگاه

4.گربه مال منیجره

5.یونگها خیلی موده

6.فندوم خیلی موده

10.داشتم چت روآیا تو تلگرامو میخوندم

11.یه فن اومده بود میگفت حس میکنم یونگها خیلی گشاده ادمینم برگشته بود گفته بود بخاطر موقعیتش تو گروهم هست به هر حال یه زمانی لیدر 1the9 بوده مجبور بود فعال باشه بعد روآی یادم نیست چی گفت ولی خندم گرفت شمائم بخندید

11. فندوم پسرا -از جمله یونگها و دهیون- رو با هرکی بگید شیپ میکنن

12.پسرل طبقه 25  یه برجی زندگی میکنن و جاست پشمام...ولی یونگها و دهیون ترس از ارتفاع دارم

13.دونگهان روسون کرم میریزه؟

14.باید بریزه دست پرورده خودمه...

15.دهیون گاو وایلد فلاور رو نمیده عر بزن مبراش

16. جونسو زیادی زیباست

17. وی پی انم بالا نمیاد دوباره

18, فحش جوید یاد گرفتمxD

19.ادم باشید بیاید عر بزنیم...اگرم نمیاید پاشید بیاید فنتون کنم

20.رابطه monsta x و یونگها>>>>

21. مونستا یا مانستا؟

22. فندوم رئیس کمپانی رو مادام ووی صدا میکنمXD

23. یونگها خواهر داره...برگام

24. یکی از فنا تو چنل انسر پرسیده بوده عکس از خواهر یونگها هیچی منتشر نشده؟ ادمین گفته بود نه...روآیه گفته بود میکنم خیلی خوشگله XD

25. راستیتش با تصور یونگها ورژن دخترش دوباره روش کراش زدم

26.تصور وی آی OT5<<<<

27. بخاطر برنامه کاری یوهان خیلی عکس اوتی فایو هست و فوبیا پیدا کردم یوهان از گروه بره علتشم بزنن مسکل سلامتی:)...

28.پسره خر همیشه زخم و زیلیه

30.مادام ووی زحمت بکشه تاییدیه حضور یوهان در اون فیلم مرموزو بزنه بریم عرامونو بزنیم 

31. اگر که پسرا یه فیلم بی ال باری کنن عالی میشه^-^

32. یه کامبک بدن...دهیون اهنگ ویلد فلاورو بده...جونسو و یوهانم فیلماشونو بدن...بعد ۳ ماه برن استراحت دیگه هیچی نیمخوامㅠㅠ