دیشب رفتم کلاسم و نیم ساعت اول انقدری تمریناش زیاد و سخت بود که من ۱ ساعت بعدی رو اصلا نتونستم کاری بکنم درحالی که روزای دیگه تایمای استراحتمون هم میرفتم تمرین میکردم. بعدم اومدم شب ساعت دوازده خوابیدم که صبح ساعت ۴ پاشم با این دوست عزیزمون فیلم ببینم بهم گفتم اگر ۴ پا نشدیم ۵ پاشو. تازه قرار بود صبحم پاشم برم محل کار بابام اما خب. من ۴ پاشدم. -اهنگ زنگم بک دورXD- و ۱۰ دقیقه منتظر این خانم محترم بودم بیدار شه ولی انگاری حتی الان هم خوابه. بعد من چند دقیقه پیش پاشدم دیدم بابام بیدارم نکرده ببرتم بهم گفت امروز نمیرم سر کار~ رسما من نه شب تونستم فیلم ببینم نه صبح تونستم=( 

+ دوستانی که قرار گذاشتیم باهم فیلم ببینیم یا چیزی بخونیم و...امروزم خالیه اگر هستید :">  کسایی هم تاحالا قراری نزاشتیم و تمایلی دارید خوشحال میشم بیاین یکاری انجام بدیمㅠㅠ 

++من خیلی شکموئم. نشف شب یکی از خوراکی هامو باز کردم و تو خواب تروقت از خواب میپریدم ازش میخوردم و تا صبح ک بخوام بیدار شم تمومش کردم.=)))