من شکلات و نسکافه و قهوه و انواع کافئین هارو دوست دارم. حیوونارم دوست دارم. نوجوونیمم دوست دارم. بیرون رفتن مخصوصا تو شب و دیدن غروب و ستاره و ماه رو هم دوست دارم مخصوصا اون ستاره پر رنگه که تازگیا موقع گرگ و میش بالای ماه میبینمش. بارونم دوست دارم. افراد زندگیم و دوستای مجازیمم دوست دارم. اینکه با مریم وبلاگ مشترک دارمم دوست دارم، خودشم دوست دارم. فیلم دیدن و وبتون و کتاب خوندن و برنامه های ایدلام رو دیدن و احمق بازی هاشون خندیدن رو هم دوست دارم. اینکه جو میگیرتم و خیلی یهویی میرم پیش کسایی که ازشون خوشم اومده و سعی میکنم یکم لبخند رو لبشون بیارمم دوست دارم. اینکه با هم فندومیام میام راجب اعضا صحبت میکنیم و دور هم چرت و پرت تفت میدیم و میخندیم رو هم دوست دارم. تویی که وقتی حالم خوب نیست بهم گوش میدی و یا حتی بدون اینکه بدونی چیشده با ساده ترین جملت باعث گریم میشیم دوست دارم. 

 

نوجوونی برای من عین فیلم ها میگذره اونقدر بد نیست میدونی چی میگم؟فقط کاشکی یکی بود همشو فیلمبرداری میکرد بنظرم سریال تینیجری خوبی میشدTT

-. ָ࣪ ᨦ ๋࣭𝐃𝖺𝗒𝒂𝐧ꪖ

 مشکلات دوران نوجوونی و اینکه هر سال بزرگتر میشی اجازه انجام کارهای بیشتری به تو داده میشرم دوست دارم. قایمکی انجام دادن کاراهارم دوست دارم، اینطوری بگم کلا شر درست کردن مخصوصا تو مدرسه رو دوست دارمxD