قل دادم پستای چرت و پرت نذارم ولی اهمین نخواهم داد-

یه دیلی پیدا کردم تو تلگرام...

شخصیت جالب و باحالی داره 

دیلیش هم یه وایب باحالی میده ولی یه دارکی خاصی داره ولی طوزی نیست امل و واضح بخواد نشونش بده -نمیدونم منظورمو خوب میرسونم یا نه.."-"-

بعد داشتیم ناشناس بازی میکردیم و اینا...بگو و بخند بعد یهو دوباره یه حس غم زدگی بهم دست دادxDㅠㅠ

دلم خواست برم کلی حس خوب بهش انتقال یدم ولی من بمیرمم دیگه اینکارو با یکی که کامل نمیشناسم نمیکنم که فرداش بزنم تو سر خودم=)))..

~

استی خوشگل ترین فندومیه که دیدم...

پایه شوخ‌طبع باحال مهربون و خنگ و خفن

پسرا اگر بگن عاشق استیم واقعا حق دارن..

استیا خودشون کراشای منن🤝

~

انصاف نیست...همیشه قبل اینکه بیام تو تخت میرم دستشویی ولی ۲ ساعت بعدش دوباره شاشم میگیرهㅠㅠ

~

اعتیاد به وبتون و انیمه و کتاب و رمان پیدا کردم

میتونید با ارسال فیک از مینسونگ و چانلیکس هپیم کنید.

اکسو و سونتین و ان سی تیم پذیرا هستیم.

سد اندم پذیرا هستم.

~

گشنمه گشنمه گشنمه

~

روز خوبی داشتم...

با مامانم نشستم قسمت سوم و چهارم یانگوم دیدم و بعدم باهم رفتیم تو بالکن غروب افتاب دیدیم و چای و کاپوچینو خوردیم=')

و چند دقیقه پیشم که تو دیلی طرف داشتم باهاش حرف میزدم و کلی خندیدم و وایب خوبی ازش گرفتم='>

اصلا همین الان میرم ناشناسش کلی چیز میز میگم صبح که از خواب پاشد ببینه-

~

سونگمین کرویتی خوشگل ترین کسیه که دیدم=))

~

من واقعا واقعا واقعا متاسفم جوابتونو دیر میدم:)))

اگر هم هیچوقت ندادم بازم عذر میخوام واقعا قصد ایگنور نداشتم فقط سین کردم یادم رفته جواب بدممㅠㅠ

~

امیدوارم خوابای خوبی ببینید و صبح خوبی رو شروع کنید=")