اقا من رو ابرااام

دویستمین پستمه:>

امتحانمو خوب دادم:"))

البته که معلم سوالای امتحانو داده بود بهمون...

پعلم اجتماعیمون>>>>

خانم نعیمیان:>

دوسش دارمممیمیممی

اگر یک درصد دیدید جواب جواب کامنتامو ندادم بدونید چراxD..

ایسا شب میاد وارد پلن میشه میبینه ۱۲ تا کامنت اومده برااش،..XDDD

دلم میخواد وقت امروزمو برای شما دوستان بگذارم:>

~

یکم از این دوساعت مدرسه بگم

امتخان اجتماعی رو خوب دادم و سععت ۳ صبح پاشدم درس خوندم

البته سب فکر کنم ساعت ۱۲ یا ۱۱ و نیم خوابیدم...سوال پی میاد کل این دوروزو چیکار میکردی؟

یه گروه زیبایی هست به نام انهایپن که دوساله فنشونم و البته ققط در حد گوش کردم اهنگاشون و سناختن اعضا

بعد خیلی یهویی پریروز اومدن تو صدر جدول و اره من کل این دو روز داشتم تئوری ام وی و وبتون میخوندم و وبلاگاشون رو میدیدم=)

بعد صبح که رفت مدرسه کل بچه ها رو بغل کردم و خندیدیم و،..

یهو اومدن بهمون گفتن جای دانس اموزا جا به جا سده..منو از کلاس هفتم بردن کلاس دهم

کلاس دهم یه کلاس کوچولو موچول عه که یه مراقب هرجایی هم که وایسته میتونه ببینه داری تقلب میکنی

بعد معلم ما کی بود؟معلم فارسیمون

معلم فارسیمون با یسری بچه ها لجه علت نامشخص=|

بعد یکی از اان کودکان منم..

توی تاس نقطه های عدد ۵ دیدید چطوریه؟ من دقیقا اون نقطه وسط بودم با کمتر از یک قدم فاصه با میز معلم و تقریبا رو به دوی در ورودی کلاس احتمال تقلب؟ صفر درصد

سر کلاس کل خنددم بخاطر معلم -کامنت میدم چون حس میکنم پست داره طولانی میشه::)-

من امتحانو اولین نفر تو مدزسه دادم در عرض ییست دقیقه"-"

بچه ها اومدن پایین و راحب معلم فارسی حرف زدیم و از بس خندیدم دل درد گرفتمم

بعدم با اوا اینا رفتیم شهرک بعدم هستی و تانیا اومدن

رفتیم سوپر مارکت بعد رفتیم پارک هستی چون تاندون پاش کش اومده با تانیا نشستن رو نیمکت و نیومدن

من و ستایش و اوا رفتیم پارک تاب بازی کردیم بعد با اوا اومدیم بریم سرسره بازی،،

اوا نشست بعد منم پشتش نشستم سر خوردیم پایین یهو دیدم سریع پاشد داشتم سرش غرغر پیکردم چرا صبر نکردی مانم برسم بهت و ... یهو دیدم زیرم خیسه=)

اب بارون که کل شب داست میبارید...