میبینید شب امتحانی چقدر فعال شدم؟😂😭

جدا اگر امتحان دارید که میدونم دارید پستمو نخونید:|

دلم خوشه شنبه امتحان شیمی دارم نکه حیلیم بلدمش از صبح فاز گرفتم به خودم برسم😂😭

الان یک ساعته دارم اوپن (؟) و کف اشپزخونه و اتاقمو تمیز میکنم..

البته که الان دارم رو تخت پست رو مینویسم و اهن گگوش میدم و کیفم کوکه...

 

اقا چند دقیقه پیش شکست عشقی خوردمㅠㅠ

تو ساندکلود داشتم اهن گگوش میکردم یهو یه اهنگ اومد رپ اولش پر قدرت بود بعدش ریتم اهنگ رو دوست داشتم اینطوری بودم اینا کیننن

اومدم اسم گروهو دیدم و اهنگ...بعد کاور پستو دیدم یه مو بنفشی اون وسط نشسته بود خیلی کراش بود...یا اینکه عکس تار بود😂😭..

بعد اومدم سرچ کردم ببینم کی بوده...

وقتی سرچ کردم با اون گروه دیجیتالیه مواجه سدم=)

باید برم ببینم رو استیج ها و برنامه هاسون این دو عضو دیجیتالی رو چه میکنن...

م مونده اس ام بیاد بگه دو عضو دیجستالی قراره برای ان سی تی اضافه بشهXD

چه مرگمه امروز...

برام ارزوی گرفتن نمره بالای ۱۵ تو شیمی رو بکنید=))