باید بیام روز اخر ندرسرو بنویسم ولی یسری چیزارو یادم رفته 

دارن گاز منطقه رو تا شنبه قطع میکنن=))

با الینا هشتم صمیمی تر شدم اخر سالی و وای...فقط پیکونم بگم وایمیمسمیمیمب

البته شروع صمیمیتمونه امیدوارم ریده نشه توش"-"

وقتی فهمیدیم هردو بی ال میبینم>>>>

زنیکه نینینینینیحبحمب

دلرم کیوتی پای میبینم بعد تو یه قسمت یه کامل دیدم ازسون خوشم اومد داشت نبه الینا راجب اونا صحبت میکردم که گفت یه فیلمه هست کاپل اصلیش هیمناان و امشب قسمت جدیدشو دیدم فامکنبنبمبمبپ

چقدره بده میدونم هیچکدومتون ندیدیدش😂😭

یجوری کراش زدم که دارم بدای قد و موهاش و گوشواره ها و تتو و پرسینگش و تیپش و شلوارکشو و دمپاییش و ساق پاهاش و انگشتای دستش و  اصلا خودش دائما عر میزنیممیمی

مردکㅠㅠ

من قرار بود تا  حداقل سال بعد سراغ بی الای تایلندی نرم ولی دارم میرم کین پورشو ببینمxDㅠㅠ

love or die  tnx>>>>>>

کدوم احمقی قبل امتحان شیمی و فیزیکی که تو شیمیس ریده داره فیلم جدید بی الشو میبینه عر میزنه؟اصلا من لارم چی میگم...

 

دیشی زدم قسمت اول همین فیلم که الینا برام فرستادو دانلود کردم ولی چون خوابم میومد ندیددمش بعد تو گوسی بابام دان کرده بودمش...

بعد گفتم اوکیه بابام معمولا ساعت ۶ از خواب بیدار میشه من ۵ پا میشم تا ۶ فیلممو میبینم تموم میشه

بعد حالا م نصبح پا نشدم 

امشب بابام اومد خونه گفت حدس بزنید صبح یاعت چند از خواب پاشدم....ساعت ۳ و نیم صبح از خواب پاسدم ۴ زدم بیرون=]

واییی دیروز پنج قدم فاصله رو دیدم و مثل خر زدم فقط...

بعد شب گذاشتم مامانم و بابام ببیننش...یهو یادم افتاد صحن هداشت و اون پسره گی بود😂😭

بعد زدم با سانسور و دوبله ببینن

بعد رسید اوناجایی که ویل میفهمه پو گیه...

و پو تو نسخه اصلی میگه نترس از پسرای سفید پوست خوشم نمیاد

ولی تو نسخه دوبله اول راحب اون دخته حرف میزنن که پو میگه من از ۷ سالگی باهاس دوستم بعد میگه نترس من ادم صلح پذیریم ...

بابام این صحنرو دید خندید دیالوگ رو تکرار کرد...من چون نشنیدم چی گفت گفتم چی؟ گفت منظورش اینه که سر دختره دعوامون نمیشه منی که میدونم پسره گیه😂😭😭

قبلا گفته بودم دلم میخواد ری اکشن مامان و بابام به افراد همجنسگرا و اینا رو بدونم؟الان بمیرمم حتی نمیخوام بدونن جیهxD هرجند میدونن

این کاربر رو پارک جیهون قفلی/کراش میباشد

مردک هیکلش به صداش نمیخوره ولم کنینینیننث

 

من یه نت خوب میخوام تا ادامه فیلمامو ببینمممم

من قسمت دوم سریالمو میخواممبمبمبم