از صبح نشستم پایه لب تاپ...چهل دقیقه تمام من درگیر روسن کردن لب تاپ بودم چون سیمش اتصالی داره!

بعدش که بالا اومد فلش ملشو زدم و فایلارو باز کردم و نشستم کارمو کامل کردم

بعدم سیوش کردم تو فلش

بعد اومدم برم سایت مدرسه که دیدم اینترنت قطعه=) اینترنت لب تاپ مشکل پیدا کرده و به هر دستگاه وای فایی که وصل میشه میزنه نت نداره 

بعد گفتم اوکیه همجیز اوکیه...از اون تبدیلایی  که فلشو به گوسی موسی وصل میکنه رو اوردم و فلش رو زدم به تبلتم..

فایلای فلش تو تبلت باز نمیشد...اوکی..گوسی مامانمو امتحان کردم...اون تو هم نیورد

به مامانم گفتم یه نگاه اینور یه نگاه اونور نسد که نسد...رفتم فلسو زدم به لب تاپ فایلو باز کردم دیدم پریده...میخواستم بزن متو سرم که گفت مبازم اوکیههه خهایتا دوباره درستش میکنم..

ولی خوشبختانه رفتم دیدم تو خود لب تاپ سیو شده پس دوباره انتقالش دادم تو فلش

بعد رفتم تو تبلت و دیدم همچنان فایلا و پوشه بالا نمیاد

مامانم رفت یه تبدیل دیگه اورد -این اصل بود و ماب گوشی خودش بود و اصلا لق نمیزد و باهاش مشکلی نداشتم"-"

اونو زدم و همجی اوکی شد...

درخالی که مامانم مثل ازرائیل بالا سرم وایساده بود رفتم کارسنج و فایلو انتخاب کردم ...دیدم مامانم بالاسرم بی حوصله وایساده فلش و تبدیلو کندم دادم بهش بعد اومدم سراغ تبلت...دیدم فایلی که اپلود کردم پریده...اون موقع بود موهامو کندم=)))

الانم بی نت و بی تبدیل دارم جه کنم چه کنم میکنم که اگر برم سراغ مامانم قراره فحش بخورم...

ای کاش فحش باشه از بس غرغر میکنه و بهت چرت و پرت میگه اناگر اونه که از یاعت ۳ پایه لبتاپه فقط سر یه بند نوشتن پوستر...

ای کاش بایام مامانم بود مامانم بابام... ۹۹ درصد مشکلات کوچک حل بودㅠㅠ