توی تلگرام یکی از این فنپیجای مونبین داشتم میگشتم

دیدم پست گذاشتن توی کشورای خارجی مراسم یادبود گرفتن و شمع روشن کردن و کلی عکس از مونبین و...

کل آروها کنار هم جمع شده بودن...

بعد قرار گذاشتن که ازوهای ایرانیم اینکارو انجام بدن:')

نه فقط تو تهران تو خیلی از شهرا دارن انجامش میدن و برای خیلی از جاهای دیگه دارن تعداد رو میسنجن تا هماهنگ شن و مکان و زمان رو مشخص کنن

برای شهرای تهران و تبریز و اهواز و سنندج مکان و زمان قزعی مشخص شده:"))

تهران:

پل طبیعت دوشنبه ۴ اردیبهشت ساعت ۳ تا ۶

تبریز: 

پارک آنا پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۴ الی ۴ و نیم

اهواز:

پل طبیعت یکشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۴ تا ۶

سنندج:

شنبه ساعت ۳ و نیم پارک کودک

قزوین:

پارک بانوان نرگس دوشنبه ساعت ۴ تا ۶

 

+به بابام راجبش گفتم اومر بهم توضیح بده علت ایدلایی که خودکشی میکنن چیه و ...بعدم عکسشو بهش نشون دادم گفت جقدرم زشته  و من اینطوری بودم یکی لز قشنگ ترین لبخندارو داره=")) بعدم بهش گفتم تو خارج از کشور اینطوریه که برای تولد ایدلاشون مثلا کافه اجاره میکنن و پیش هم جمع میشن و ابانم مراسم یادبود گرفتن...حالا فنای ایرانی هم میخوان اینکارو بکنن و و تو تهران تو این زمان و مکانه...و اینطوری بود مسخره...بعدم گفت میخوای بری؟

+دیشب کلا تو شوک بودم امروز اینطوریم که فقط بغض دارم و مثلا دارم کارمو میکنم یهو یادش میوفتم و به این فکر میکن کی فکرشو میکرد مونبین باشه...و بعد به خودم میام میبینم بغض دارم و چشام خیسه ولی اشکی نمیریزم