منتظر روزیم که پستی با عنوان ... نزازم بجاش پستام کاور و عنوان درست و حسابی داشته باشه"-"

باید بیام پست بزارم...ولی پروکسی عزیز با اینکه وصله ولی دانلود نمیکنه

قبلا وقتی میخواستم درس بخونم و کاری انجام بدم اما از طرفی دلم میخواست یکم گوشی دست بگیرم اینطوری بودم اشکال نداره استرس نگیر و تو تا ۱۰ شب کلی وقت داری و...

امروزه اینطوریم که متاسفم ولی واقعا هیچ وقتی نداری=))

متاسفانه باید اسم هچان و جنو رو به لست بایسام اضافه کنم...

من همیشه اینطوری بدم که هچان و دویونگ از اون دسته افرادین که اتیش مسوزونن و...

ولی نظرم نسبت به دویونگ عوض شده...دویونگ بعد جیسونگ مظلوم ترینه تو ان سی تیxDㅠㅠ

فکر کن لیدر یونتیت دوجه‌جونگ دویونگه:::))

نههیخینیگینینی انقدر کرم نریزید رو بچممیمیمㅠㅠ

اگر ازم میپرسیدن خواننده/بازیگر/مدل و...مورد علاقت کیه هیچ وقت جوابی براش نداشتم چون یا هیچکس نمیومد تو دهن میا هزاران نفر میومدن تو ذهنم

ولی الان جواب سوال مدل موردعلاقتو پیدا کردم...لی جند=)

 

من اگر قن گروهی بخوام بشم اول اعضارو با دیدن برنامه ها میشناسم بعد حالا اگر خدا بخواد سر راهم چشمم به موزیک ویدیو و اهنگاشون بیوفته میرم گوش میکنم مگر اینکه یه گروه یا خواننده ای رو با شنیدن اهنگش ازش خوشم بیاد...مثلا همین اکسو... ان سی تیم اینطوری بود ولی الان کلی اهنگ موردعلاقه پیدا کردم ...

 

دلم برای یسریاتون تنگ شه که خیلیوقته باهاتون حرف نزدم ولی نمیدونم چرا نمیام وبتون"^"...

 

و در اخر... من همیشه تبریکامو با تاخیر میگم=))...

نمیدونم اینو میبینید یا نه ولی جیوو و تیلدا تولداتون مبارکㅠㅠ♡