تو وب میتسو دیدم انگاری از سال 99 این چالشه شروع شده و از 9  تا لبخند بوده ㅠㅠ

 

1تموم شدن پایه ششمم که عن ترین سال زندگیم بود::))

2اتیش زدن برنامه امتحان ترم دوم سال پیش همراه دوستم

3مخفیانه حرف زدن با ایسا و مریم و الناز و محیا توی تابستون 

4انیمه های بیشتری دیدم به لطف انیسااXD

5فن چندتا گروه شدم یا حداقلش بیشتر (نه کامل) بعضی گروهارو شناختم

6بازگشت به بیان و پینترست

7دیدن اینکه خیلیا منو هنوز یادشونهㅠㅠ

8رفتن به دبیرستان

9دوست شدن با خیلیا از جمله تو بیان و تو مدرسه که شامل کل مدرسست‌XD

10 یاد گرفتن یسری چیزای فلسفی طور راجب زندگی

11برف بازی با بچه های مدرسه

12 اینکه خیلی جاها تونستم شجاعتمو جمع کنم مثل انقدر کوتاه کردن موهام -اندازه همین الانیه-  و اینکه تو این سنم سقوط ازادو امتحان کنم

13 اون یباری که بدون اطلاع خانواده زدم بیرون با هستیXD

14اون روز که با هستی و ایسا تو برف و مه از مدرسه برگشتیم و قرار بود هرکی بهر خونه خودس ولی رفتیم قارچ سوخاری خوردیم

15 اون روز که بهار اومد خونمون و کیمیچی درست کردیم و بشدت بد مزه شد

16اون روز که مه کل خیابونوو گرفته بود و من ۷ صبح زدم بیرون و پیاده تا یه جای مدرسه رو رفتم 

17دیدن برنامه های طنز گروهای کیپاپ~

18 و بزرگترین لبخند مال وقتیه که باهاتون حرف میزنم:")

19مسافرت یزد با مدرسه

20 اب بازی تو دستشویی با کیانا وقتی کمتر از ۱۵ نفر تو مدرسه بودن=) -شیلنگ دستشویی رو گرفته بود رومxD-

 

پی‌نوشت) دلم میخواد تو سال جدید چیزای جدیدی رو امتحان کنم، یسری چیزا مثل همین سقوط ازاد و دلم میخواد یکی از دوستای مجازیمو ببینم که احتمالا این مورد عملی بشه تو سال 1402 D:

پی‌نوشت) ایسا و مریم و ترنم و ایدین و سوهی و ستاره و انا دوست دارم مال شمارم بخونمㅠㅠ بعضیاتون که زودتر از من گذاشتیدxDㅠㅠ

پی‌نوشت) رونااا توئم اگر پستمو میبینی میشه حداقل چندتا از لبخنداتو بهم بگی؟ㅠㅠ