من ریدم تو اسن شانس و فرصتایی که یا خودم گند میزنم توش یا خانواده

مثلا فرصت ۳ هفته ای درس خوندن که خب این موردو همه تجربه میکنیم"-"

اقا من یه ماهه از وقتی گفتن میخوایم بریم یزد برنامه چیدم برا کل این یه ماه"^"

قرار بود با خانواده بریم خرید-نه لباس خونگی و نه یچیز محجبه بیرونی و نه هیچ چیز دیگه ای ندارم.،،حتی همه جورابامم سوراخ بود"-"..-

بعدم قرار بود با هستی اینا بریم خرید و کافی شاپ اگر بشه...

بعدم که یزد...حتی اگر مامان بابام اجازه میدادن میخواستم اون تایمی که میخوایم سوار اتوبوس بشیمو پیس هستی اینا باشم... -روز دوشنبه میریم مدرسه تا ۳ مدرسه ایم...۳ تا ۷ وقت ازاده که وسیله ها و اینارو جمع کنیم که من خواستم پیش هستی باشممم

بعدم تو یزد قرار بود با باران و تانیا تو یه اتاق باشیم و قرار بود که کلی خوش بگذرههه

ولی خب بزارید بگم مثل همیشه گند خورد

چهارشنبه از مدرسه برگشتم و قبلش داشتیم برف بازی میکردیم ته مدرسه اومد جمعمون کرد داخل و نزاشت تو خیابون برف بازی کنیم"-"....من اون روز نمیخواستم برم خونه...گفتم احتمالا بخاطر برف و اینا بابام نره سر کار ولی خب اومدم خونه دیدم نیست...به مامانم گفتم که میشه امشب بریم بیرون و گفت من و پدر میخوایتپ بریم بیرون کار داریم...خلاصه که بابام ۸ ۹ شب اومد خونه و کلا همچی کنکل شد

پنجشنبه من رفتم محل کار بابام چون واقعا دیگه نمیتونم خونه بمونم...اونجا به هستی زنگ زدم گفتم امروز بریم خرید و...اونم گفت امروز کلاس دارم نمیتونم

ساعت ۴/۵ بهم زنگ زد گفت کلاسش کنسله...همون موقع که زنگ زد مامان بابام داشتن میرفتن بیرون...رفتم اتاق پیش بابام که داشت اماده میشد بهش گفتم اینطوریه نمیشه منو بزارید مرکز خرید بعد خودتونم بیاید دنبالم؟ گفت به مامان بگو..مامانم همون موقع گفت نه...بعد به بابام گفتم خب نمیشه هستی بیاد خونمون بریم کوجه برف بازی و وین داستانا...اونم کنکل کردن و من فقط میخواستم گریه کنم...حالا مامانم این دوشب چه کاری داشت که میخواست بره بیرون؟ میخواست بابام بره خرید که کفشی که روز پدر دادرو عوض کنن و مامانم بره خون هدوستش و بابام دم در خونشون مثل راننده شخصیش عمل کنه"^"

وصلا چصمممم

امروز که جمعه باشه هم قرار شد بریم خرید ولی کنسلش کردن انداختن فردا،،.حالا فردا من قراره با هستی برم بیرون و نمیدونم کی قراره که وقت کنم دوبار با دو مکان و افراد مختلف برم :::))

الانم دوتاییی رفتن امپول مامانو بزنن^-^

ولم کنین جیغ بزنم