نمرم ۱۹ و خورده ای شده و جزو ده نفر برتر بودم و اسممو رو بورد زدنxD

نفر هشتم شدم-

کل مدرسه اینطورین راز موفقیتت چی بود؟

پشمام این تینائه؟

از تو بعید بود!

تو که شیطون مدرسه ای...

کادو ولنتاین گرفتم"-"

خوشحالم ولی نیستم-

چطوری من به یه بنده حدایس بگم که نمیخوام که تو اردو باهم باشیم؟ چرا نمیتونم بهش نه بگم؟ چرا اون بدبخت تنهای تنهاست؟

بی نتی دارد مرا میقولد

بجز دوران پریودم که احساسات و این داستانا کلا قاطی میشه بنده خودمم یه مود مریودی دارم که هرز چندگاهی میاد سراغم که شامل افکار منفیمه که دوباره مرا از درون میقولد^-^

آیسا:> تولدت بازم مبارکD:

wei wei wei wei

خیلی انگورم میکنینا

وای دلم میخواد برم به یسریا کامنت بدم از جمله هیکارو ولی نمیتونمپپپپپپمممم

امروز داشتم ادیتاتو -اونایی که دانلود کردم- میدیدم و دلم براشون تنگ شدهㅠㅠ

من حیلی بیشورم که سرما خوردم ولی بدون ماسک بیش بچه هام و با هستی بدون اهمیت خوراکی همو -به نوعی دهنی"-"- میخوریم و یکسره تو حلق همیم

 

قالب میخوامㅠㅠ

 

امروز راننده سرویسم دم کوچمون تصادف کرده بود بعد زنگ به بابام ما بیایم دنبال هستی و دخترش اونارو ببریم

بعد بابام چایی خورد رفت دستشویی اماده شد دوباره چایی خورد...ما اومدیم دم در دیدیم راننده سرویسم بن بستو دور زده جلو در خونمونهxD

بعد من بلند بلند خند مکردم یهو گفتم از بس دیر کردیم خودتون اومدید بعد بابام از خجالت یه لبخند گنده زده بود یهو به خودم اومدم دیدم پنجره ماشین باز بود و کل خنده هامو بابام شنیده😂😭