بالاخره تبلتمو امروز گرفتم"-"

کلی حرف زدم دارم حال ندارم

ولی بدشانس تر از من نیسست اصلاㅠㅠㅠ

دقیقا وقتی نمیتونستم بیام بیان یه خری انلاین شده که فکر کنم یه دو ناهی بخاطر درسش افلاین بود"^"

اهههه

اه

ه

هههه

یه بدشانس دینه ای هم هست به نام هستی .... فکرک نید خانوادتون راضی باشن سگ بگیرین بعد گبفتید حواهرتون بهش حساسیت پیدا کنه نتونید نگهش دارید:))

انصافا دیگه نمیخوام رو کسی کراش بزنم...به شخصه از رفتارای عجیب شخصی که روت کراش زده تو نخنه و بدم میاد"-"

باران تازگیا تو مخمه...یه بار اینطوره که تو خیلی باحالی یبار اینطوریه تو مخمی خفه شو:|

گمشو اصلا"^"

وای دلم برا یه خرکی تنگ شده که اگر نت همراهی کنه میرم وبش😭😂

تازگیا دارم کل سوالای تستی رو با ده بیست شی چهل پیزنم:))

بابام میگه کنکور تا ۲ ۳ سال اینده برداشته میشه

ولی مدرسه میگه هست و خواهد بود:|

من چرا از کنکور سردر نمیارم...😂😭

 

یکمم از پسرام نگم؟ㅠㅠ

فکر کنید یکی رو نمیسنسید ولی رو وایبی که میده کراشیدxD

شمارو با کینو اشنا مینکم~

خیلی خره با اون عکسای زشتش اصلا..بمینبㅠㅠ

هویز تو بویز پلنت دبیو میکنه ببینید کی گفتم"-"

وبداراما جونسو ظبطش تموم شدㅠㅠ

پیرا دوباره جایزه بردنㅠㅠ

تولد دهیون بود~

برای بقیه تولدا پسرا اینطورین که فقط بزار یه پست تبریک با کرم ریزی بزارم بره پی کارش و برای دهیون از جون مایه میزارن و بیشتر از ۳ خط -با فونت گوشی منxD- براش جمله های قسنگ مشنگ میگن و لیدر جون جونی بازی در میارن چپاسثتاㅠㅠ

دلم میخواد قبل مدیر عاملای اس ام مال کیوبو خفه کنم-

قاشق طلایی بالاخره دیدم و واقعا تو مخ مزخرف بود"-"

منی که ده سریال نصه نیمه دارم: همچنان منی که میگم با کمبود سریال مواجهم:

پسرا جایزه بردننینحیحی

اخ از شیپای جدید بگم براتون؟ㅠㅠ

yangten بشدت صوییتن و واقعا نمیتانمشانㅠㅠ

دیشب چون نمیدونستم با کی عر بزنم پس به هستی حجوم بردم درحینی که خونه دوستش بود و اصلا اهل این چیزا نیست -کره ایا و کیپاپ-

من: هستی کراشه

همچنان من: هستی نمیتونمش...خیلی کراشههیهخثحیمیم

هستی: حالا کی هست

من: خوانندش...xD

من و هستی کله صبح در راه مدرسه:

من: هستی کراشم خیلی کراشه

هستی: تو رو این کره ایا کراشی نه؟xD

من: ارهxD

 

یانگ یانگ بسدت کراس میباشد با ان خنده های زشتشㅠㅠ

 

دومیش بشدت فرند شیپ ...جونسو وی آی و هیونسوک سی ای ایکس

قبلا هم گفتم جفتشون مکنن هم اخلاقی و هم ظاهرش شبیه هم دیگن

هیون تو مراسم مجری بود-همون مراسمی که پسرا توش بردن- بعد موقع اجرا وی آی هیون از جونسو داشت فیلم میگرفتxD

اخرشم تو عکس دست جمعی جونسو بجای اینکه بره پیش وی آی کنار هیونسوک بودxD

رفاقت این دوتا خیلی خوبهㅠㅠ