هیچ ایده ای ندارم پستو چطوری سروع کنم^-^
فقطم چون یو اپلود گند زد تو شوق و حس و حالم"^"
 
با اپدیت ینان شروع میکنم^-^

 

 

 

 

 

 

 

 

نیازی نمیبینم راجب زیبایی های این پسر حرفی بزنم:))

لبخنداش>>>>>>>

از این به بعد خواستید برام پست تبریک یا کادو یا هرچیزی بدید میتونید با دادن چندتا از اپدیتای پنتاگون خوشحالم کنیدXD^-^

ولم کنین خیلی زیبانㅠㅠ


خبر بعدی را عرض مینمایم

فکر کنم اپدیت یو وان بود...

ایشون خود بنده هستنXD^-^

حداقل از قلب استفاده کرده...تبریک تولدای من اصلا...

سکوت کنم بهتره^-^~


عا...اینم بگم بریم سراغ علت اصلی پست گذاشتنم و عر زدنام...

پست قبلی یا قبلترش...یادتونه اپدیت یونگها رو گذاشتم با سوسک و گربه بپر بپر میکردن؟XD

بالاخره تونستم عکساشو دانلود کنم..."-"

 

زیباست

سوسکرو نگاه کنییییدددمیممبمبمبمیمیم

من اخر نفهمیدم گربه دهیونه یا  منیجر...

یونگهایی که به گربه ها حساسیت داره ولی به کتفش نیست:

یونگها=من وقتی با موی خیسی که ازش ای میچکه میزنم بیرون کله صبح و به کتفم نیست


و ارزوی براورده شده خود را با شما به اشتراک میگذارم

 

 

 

 

 

جونسو قراره تو دراما بازی کنه

من مردم:)))

یادتونه گفتم یکی از ارزو هامه؟

دادارارااا

جونسو اینطوریه که تو بعضی عکسا زیر ۱۹ سال سن میزنه

تو بعضی عکسا برعکس...

تو این عکسا بشدت بهم وایب یه اجوشی پلیس میدهXD

ولی بیخیال قراره فیلم بازی کنه:)))

میخوام بشینم تو نماشا فیلمشو استریم بزنم و تماما ساپورتش کنم و بسدت تبلیغش کنم😂😭

پسر قشنگ مامانㅠㅠ

عنوان پست اهنگ  call my name از pentagon ئه~

کل البومو پاشید برید گوش کنید:")