10/30

-آپدیت یونیورس با یونگها ~

" تا دا ! بچه گربه داشت با سوسک بازی میکرد و می پرید بعدش سوسک اومد طرف من اونوقت سه تایی باهم میپریدیم 😂 من یهو ترسیدم و فحش دادم اما خوشبختانه کسی اطرافم نبود که بشنوه"

WEI_IR@

 

چیزه..قدیمیه..ولی خب..نصفه شبی قفلبی زدم دار مرور خاطرات میکنم یهو با دوران جاهلیت این خلان رو به رو سدمم...

فق اون 'سه تایی باهم میپریدیم' XDDDD

سمممیههههی

 

جونسو انسان نیست:)))

این پسر زیادی زیباست:))

عام..داستان دبیو پسرا رو تازه فهمیدم::)...

یه خبر از پنتا،ونم داستم یادم رفتXDD...

عا قراره رو چیچیه ژاپنشونم کار کنن و فکر کنم کامبک ژاپنی در راه؟:"

چشمای جونسو زیادی زیبان-

وای..")

پسره ی خرررررمینثنقن...

اون باشگاهی که میره رو ببندین بی زحمت:::))

من؟ نه من اصلا از عضله خوسم نمیاد...

*در خانه تنها سپری میکنمD:

ولی جدا...میشه ووی پسرا رو بفرسته تعطیلات بعدم یوهان یه دراما ترسناک بازی کنه که نقش بجه دبیرستانی نداشته باشه و یه کامبک شبیه کامبک bye bye bye و waitin بدن؟ㅠㅠ

ولی ووی تا قبل برج ۴ استراحت نده بهشون دیگه کاری باهاش ندارم"|...

طوری که از تعطیلات دارن حرف میزنن این اواخر <<<<

+منتظر تولد بعدیم تا یوهان عکس تو استخر جدیدسو با اون عضو منتشر کنهXD

++یوهان جونسو دونگهان>>>>

+++دهیون و تتو هاش>>>>

++++یونگها و وایبش>>>>> 

+++++سوکهوا و مود بازی و پابو بازیاش>>>>>>

+++++++++نگاهای سوکهوا به یونگها>>>>>>>>>>>>>>>>>

هیونگته بچه:"

 

11/7

گفته بودم یه پست پیشنویس دارم...یه لحظه خواستم بیام چرت و پرت امتشار بدم گفتم بیام ادامه همین بنویسم که باهم انتشار داده باشم...

فردا اجتماعی دارم و یکشنبه ازمون جامع از کل درسا و کتابا😂🙂...

این مرآت  خیلی سخته ولم کنین..

کیویامㅠㅠ..