اجازه بدید از این شاخه به اون شاخه بپرم!

من خوشحالم 

من عالیم

فقط دلم مثل چی براش تنگه!

من فقط دلم میخواد جیغ بزنم...تاحالا امتحانش نکردید؟تو تونل یا نوک کوه و هرجایی که کس دیگه ای نباشه؟

بیخیال...

داد زدن عالیه..

کل کشور تعطیله ولی از ساعت ۳ به بعد ۱ نظر و پاسخ هم نیومده...

حوصلم سر رفته

دلم گرفته

واقع میخوام سوار اون ۲۰۶ سفید کوفتی بشم که کلی سرش حرص خورد و باهم بریم بیرون

میخوام عون اهنگای فارسیشو گوش بدم که از اهنگای عاشقانه مامان و بابام  خیلی بهتر بود...^-^~

۳۵ دقیقه باهاش حرف زدم!

داشت میرفت کاشی های خونه جدیدشو بخره...xD

اگر خودم اسباب و اثاثیه خونشو نچینم تینا بردارزده تک و گلش نیستم"^"

درس دارم؟

به کتفم؟

نه...

باید بخونی...حداقل امشب نه ولی فردا اره"-"

هوا طوری سرده که ترسی تو تراس یخ زده بود!

عالی بود...

نشستم کارایی که باید انجام بدمو نوشتم (در طول سال)

و قراره بشینم یه لیست ارزو و فانتزیامو هم بنویسم!

-دلم میخواد بیاین خونمون البته در صورتی که مامان و بابام خونه نباشن

+کمد دارید؟

-نه اتاق خودمم  کمد نداره و کمد اتاق اونائم پره...

+ عه...

 

 

-پاشید بیاین بدزدینم...خودتون حوب میدونید من تا این سرما از پنجه ماسین میزنم بیرون پس اگرم تو ثندوق عقب بمونم یا پشت وانت بپونمم مسکلی ندارم

+باید اریسان عمو سعیدو برداریم...اخه تو گونیم جا نمیشیxD

 

+سحر اینا قرار بود بعد امتحانای برسام بیان خونمون ولی تعطیلی شد نیومدن

-منی که دارم حرف میخورم ۵ ماهه ندیدمشون و نخواهم دیدشون*

 

خب کوفت

درد

مرض....

اه...

دو روز دیگه من بمیرم یا اونا بمیرن حسرت بخورم چرا ندیدمشون گردن میگیرید تقصیر خودتون بوده؟نه

خب کووفتتتقخثحثحجثجث

من دلم براشون واقعا تنگ شده...

 

 

 

+میخوام سعی کنم پستامو به چالش تغیر بدم و انقدر چرت و پرت ننویسم"-"...

++با این وبای خفنتون قهرم باهاتون...

+++رنگ ابی تا ابد>>>

رنگای سرد>>>>

طوسی>>>>>>>>>

رنگای سرد و خنثی >>>>>>>>>>>>

۷ درصد شارژ دارم

بیرون سرده ولی من دارم از گرما میپزم...

بارون میخوام 

بارون

بارون

د بارون

بزارید برم همونقدر که از بس زیر برفا موندم قشارم افتاد برم زیر بارون و تا هومنجا طب نکردم بر نگردم خونه...

تب طب؟

چه فرقی داشتن...

چطوریه املام بده ولی همیشه نمرش کامله...

وز این به بعد پز هیچیو نمیدم"|

هم گند زدم تو ریاضیم هم املام...