از اینکه ناظمم مچمو با ناخنام گرفت میگذزیم

قراره کل متم از بغل کردنای امروزم براتون بگمxD^-^

سوار سرویس شدم دیدم سرویسم داره "بابا کرم میخواد.." گوش میده.،

به روم نیوردم که رو ریتم اهنگ قفلیم بهش گفتم زیاد کنه گفت مطمعنی؟رهچی خوندید از سرتون نپره و این خیلی داره چرت و پرت میگه..

خلاصه زیاد کرد منم کله صبحی کلمو با شتاب عقب جلو میکردم...

بعدم اهنگ "نرو/برو بزار این فاصله بیشتر از این شه چیچی.." پلی شد و من تو مدرسه اینو میخوند،..."-"

تو این سرما با موی خیس رفته بودم پایین...تازه تو آسانسور یه اقائه با کت/پالتو خردلی طور سوار اسانسور شد...داشتم بندمو میبستم و دکمه هام باز بود و مقنعه رو هم کلا سرم نمیکنم...خلاصه ندیدمش تا اومدم بالا دیدم ۱۰ سانت ریش داره😂😭 وایب این اخوند ماخوندارو میداد...

*هرچند خوشتیپ بود*

من واقعا توقع نداشتم که امروز بجای دختره باباسو ببینم...😂😭

 

خب...

رفت ممدرسه شایلی تلاش ریزی در بغل کردنم کرد صرفا جهت رکم ریزی دویدم...xD

با دهمیا چشم تو چشم میشم زول میزنم بهشون..xD

حالا رفتیم امتحان دادیم و اینا...منتظر هستی بودم که خانم تمومش کنه ۶ تا سوالو بعد ۱ ساعت بیاد پایین.."-"

تا هستی بیاد رفتم بیرون دیدم بچه ها جمع شدن دارن حرف میزنن در خونه دوستم*دیوار به دیوار مدرسست* بعد سعی کردم از در برم بالا(کلید نداشتن) ولی واقعا نپیدونم هدفم ازا اینکار چیبود...خلاثه فقط دستمو سیاه کردم"-"...

اومدم داخل برم دستشویی دستمو بسورم که یهو دیدم دینا (همسرویسی سابقم که یبار سعی کردم بغلش کنم گفت بدس میاد) دستشو باز کرده بغلم کنه..."جدااا؟بغل؟؟" اینو گفتمو اونم با لبخند زیبا رویش سرشو بالا پایین کرد.،،

ببینین امروز خیلی خوشگل شده بودㅠㅠدختره خر اعتماد به نفس نداره...

خلاصه داشتیم میرفتیم سمت دبستان با هستی که بریم پپیش سرویسمون بعد شایلی و درینا داشتان از میاده رو میومدن شایلی یهو اومد سمت هستی که بغلش کنه..."-"

درینائم اومد نزدیک من و گفت "خیلی ایگنورم میکنن" بعدم دستامو باز کردم بغلش کنم...بغلم بود یهو شایلی اومد پشتش بعدم دینا و الینا اومدن...دینا اومد پشت شایلی و فکر کردم بغل میخواد ولی نه هرچی دود بود کرد تو صورتم و من گفتم "هایپه؟"..ببینید نگم که امروز چقدر سوتی دادم😂😭

درینا از بغلم در اومد بهس گفتم این سومین بغلمون بود😂🥲...گفت میشمری؟

بعدم شایلیو بغل کردمㅠㅠ

 

انقدرم منو خرذوق نکنید...

اه

چه تو بیان چه تو مدرسه..."^"