از اونجایی که حوصلم سر رفته بود و دلم چالش میخواست قرار شد با انیسا این چالشرو شروع کنیم.هر روز یه سوال راجب انیمه هایی که دیدم و اینا جواب میدم و امیدوارم تمومش کنم تا روز اخر=))

 

روز اول: اولین انیمه ای که دیدی؟

اولین انیمه ای که دیدم بانگو استری داگز بود. یه ویدیو دیدم از این ترندای سم بود، اون ترنده که میگفت آیم پرگنت و اون یکی میگفت یو ار نات پرگنتxD... پس از پرس و جو فهمیدم انیمه بانگو استری داگزه و من طوری از اون خوشم اومد  که نصف شب -مثلا سه چهار صبح- از خواب میپریدم پا میشدم این انیمرو تموم کنم و بعد دوباره شیش صبح میخوابیدمxD

 

روز دوم: نوستالژیک ترین انیمه 

یکی شهر اشباح یکی پونیو:") یکی دیگه هم هست دنیای مخقی آریتی. هیچوقتم دوستشون نداشتم..

 

روز سوم: انیمه ای که باعث شد گریه کنی

انیمه ای ندیدم که خیلی خیلی غمگین باشه و نهایتا درحد بغض بوده. اتک ان تایتان و سایلنت ویس رو مطمعن نیستم ولی فکر کنم سر اون صحنه ای که مامان ارن مرد و اینا... و سایلنت ویس هم کلا یکم احساساتیم کرد. یه انیمه دیگه هم هست لینک کلیک سر اون صحنه ای که کراش قشنگم مرد و کل اون قسمتی که پسره سعی داشت خانوادشو از زلزله نجات بدهㅠㅠ

 

روز چهارمانیمه سینمایی موردعلاقم

اولین و تنها سینمایی که دیدم سایلنت ویس عه البته قبلا -شاید قبل از اوتاکو شدنم- یه انیمه بود پادشاهی گربه ها بود و شاهزاده بود یا شاه گربه از یه دختره خوشش میومده فکر کنم یه همچین داستانی بود..اون انیمه رو دوست داشتم ولی اسمشو یادمم نیستㅠㅠ

 

روز پنجم: اوپنینگ موردعلاقم

بعد از ۳ ساعت تحقیق و یاداوری اینکه چه انیمه هایی دیدم اومدم به این سوال جواب بدم  اوپنینگ انیمه اتک ان تایتان مخصوصا فصل اول..فصل اخرو زیاد دوست نداشتمㅠㅠ و اوپنینگ فصل اول توکیو غول و یکمم اوپنینگ انیمه لینک کلیک

 

روز ششم: ویلن (شرور) موردعلاقم

چویا و اکوتاگاوا ویلن به حساب میان؟XDㅠㅠ تو اواتار اون پسره که نصف چشمش/صورتش قرمز بود:))

 

روز هفتم: آخرین انیمه ای که دیدم

سبد میوه...هنوز تمومش نکردم

 

روز هشتم: انیمه ورزشی موردعلاقم

یه قسمت هایکیو دیدم ادامش ندادم. چند وقت پیشم تو تلیویزیون یه انیمه دیدم پدال تمیدونم چی چی و اونم زیاد دوست نداشتم و بجز اینا چیزی ندیدم.

یه سریالم بود راجب تنیس بود انگار از رو یه انیمه اس ساخته بودنش...سریالرو دوست داشتم پس شاید بشه گفت انیمش رو هم دوست داشتم؟XD

+الان یادم اومد... فوتبالیست ها

 

روز نهم: کاپل موردعلاقمXD

وقتی انیمه میبینم خیلی شیپ نمیکنم و منتطر باشم با فلانی مومنت بدن ولی چندتابخوام بخوام بگم شیپای معروف بانگو و لانگا و رکی و فرندشیپ نورذمن اما و ری هم دوست داشتم+ آنیا و اون پسره تو مدرسشون (دامیان؟) 

 

روز دهم: انیمه ترسناک موردعلاقم

فقط توکیو غول دیدم=(

 

روز یازدهم: انیمه ای که بیشتر از همه دیدم

بانگو استری داگز

 

روز دوازدهم: قهرمان موردعلاقم

آواتار حسابه؟ XD یعنی اون  دوقلو ها دختره اگرم این نه اون کاراکتر توی مای هیرو اکامی که یه چشمش قرمزه~

 

روز سیزدهم: انیمه ابرقهرمانی موردعلاقم

فقط مای هیرو اکادمی رو پنج قسمت دیدم:))

 

روز چهاردم: اندینگ موردعلاقم

ان​​​دینگ linc click (کلیک) رپ باحالیه=>

 

روز پانزدهم: قسمتی از یک انیمه که چندین بار دیدم

من معمولا چیزی رو چندبار نمیبینم پس پیس نیومده برام. البته سر فصل جدید بانگو استری داگز چون یه وقفه طولانی پیش اومد دوتا قسمت اخری که دیده بودمو ریواچ کردم تا یادم بیاد چیشده. و یبار دیگه هم وقتی خبر انتشار فصل چهارم اومد خواستم انیمه رو از اولین فصل شروع کنم ببینم اونم با دوبله پس قسمت اولو بیشتر از دو سه بار دیدم~

 

+همونطور که اول پست گفتم با آنیسا داریم این چالسو انجام میدیم ولی آنیسای عزیز پستو نمیخواد اپدیت کنه پس من پستسو همراه پست خودم اپدیت میکنمxD کلیک