یمقدار طولانین موردا شرمنده 

 

۱. تابستون که رفتیم لبنان:)) دلم واقعا برای توی بالکن رو تاب نشستن تنگ شده. آبو هواش و ستاره های زیاده توی آسمون و حرف زدن با دخترداییم.. خوابیدن بامامان بزرگم. یه شبم با دختر خاله هام-.-

بعدشم رفتیم عراق اونم خوب بود جدید بود خیلی

۲. با راهنمایی که بدترین سالای تحصیلیم داشتم توش بای بای کردم

۳. نرفتم تجربی😂😭 انسانی خصهصخصم :)

۴. دوستای بیشتری چیزکردمو و از پارسال اجتماعی ترشدم.. یعنی حتی با ادمایی که سالهاست نتونستم مثل آدم دوست شم شدم خوشبختانه.. اره عالیه. یکمم با اعتماد بنفس تر شدم (ولی باور کنین هنوزم افتضاحم)

۵. من واقعا خیلی ترسوام از کلی چیز میترسم که مطمئنا برا بقیه چرتن.. بهرحااال چیزی که میخوام بگم اینه که امسال نترس نشدم ولی کمی شجاع تر شدم.. و تونستم خیلی از چیزایی که برام ترسناک بوده رو انجام بدم =)

(البته به سختی) 

۶. عینکی شدم😂 اره لبخند داره چون اذیت میشدم

۷. تونستم جلوی جمع نمایش اجرا کنمو این حرفا:)) 

۸. امسال حرفای زیادی شنیدم درمورد اینکه قبلا چه فکر نه چندان خوبی دربارم میکردن والان بنظرشون خیلیم خوبم.. واین برام قشنگه که در موردم چه فکرایی میکنن الان 

۹. خب معلومه یکیشم باید درباره تینا باشه .. خوشحالم دوباره حرف میزنم باهات. ایششش.. 🤡

۱۰. خندیدن با همکلاسیام سرهمه چیز.. همهه چیزو توی همه موقعیتها! والبته خبرای مهمی که به همدیگه میدادیم😌

۱۱. برا اولین بار معلمام دوست دارم. معلم جغرافیمونن:>> توی حیاط داشتیم باهاش وسطی بازی میکردیم افتاد شلوراش پاره شد قشنگ 🗿 خدایا ببخشید 

۱۲. تاحالا انقد با دوستام بیرون نرفته بودم که امسال رفتم

۱۳. امسال کلییی سالاد ماکارونی درست کردم.. عشقمم😭😭😭

۱۴. شب با دوستام توهم توهم خوابیدیم (جا تنگ بود یکم) و ظرف شستیم🤡 البته خیلیم خوشبحالمون نبوده حوصله ندارم موقعیت رو دقیق توضیح بدم. ولی خب خوب بود

۱۵. پیاده از مدرسمون رفتم تا نزدیکای خونمون.. من خرم😔 باید همشو پیاده میرفتم. شاید چیز ساده ای باشه ولی جدی به خودم افتخار کردم راهو بلد بودم🤣

۱۶. و آخرین چیز.. دخترو پسر داییم برا اولین بار دیدم~ 

 

🗿....

.....

...