سطح 1 :

 

۱)غذای مورد علاقش؟

 

هم اکنون فقط یتیمچه تو ذهنمه

 

 

 

۲) استایل مورد علاقش؟

 

نمیدونم از اون لباس راحتا که چمیدونم چین

 

 

 

 

۳)رنگ مورد علاقش؟

 

آبی.. رنگای سرد واینا؟

 

 

 

۴)تفریح مورد علاقش؟

 

سریال/ دیدن برنامه های ایدلات

 

 

 

۵)ژانر فیلم مورد علاقش؟

 

مدرسه ایا؟..😂

 

 

 

۶)ورزش مورد علاقش؟

 

چیزی نگفتی درموردش

 

 

 

۷)شغل مورد علاقش؟

 

تو که هنوز نفهمیدی میخوای کدوم رشته بری 

دارم سعی میکنم به یاد بیارم ولی همش

حقوق و وکیل اینا میاد تو ذهنم درحالی که

نمیدونم اصلا کی گفته اینو بهم

 

 

 

۸)بازیگر مورد علاقش؟

 

یوهان:>

 

 

 

۹)خواننده مورد علاقش؟

 

It's WEI

 

 

 

۱۰) سبک موسیقی مورد علاقش؟

 

چمیدونم همه چی 

 

 

 

سطح 2:  (سخت شد شت)

 

۱)بزرگترین ترسش ؟

ننت هیستوریتو ببینه😂

 

 

 

 

۲)یکی از خاطرات خوبش؟ (که خیلی مثلا دوسش داره)

 

It's Me ✨✨

همونکه با دوستات رفتین رستوران😔🤌🏻

 

 

 

۳)یکی از خاطرات بدش؟(ناجور ترینش😊)

 

یکیش وقتی نمیشد بیای 

 

 

 

 

 

۴)بدترین اخلاقش؟

 

اخلاق بدی ازت ندیدم جدی 

 

 

 

۵)بهترین اخلاقش؟

 

قدرت تحمل بالات (تحمل منه اسکل..)

 

 

 

 

 

۶)عادت عجیبش؟(هر چی از عادت های عجیبش یاد میاد)

 

ساعت چهار پنج اینا بیداری.. اسکل

 

 

 

۷)تو حیطه هنری تو چی از همه مهارتش بیشتره؟

 

نمیدونم بیا خودم بگو ببینممم

 

 

 

 ۸)تو حیطه های دیگه چی؟

 

در انتخاب اسم شیپ اشخاص کاملا حرفیه...

 

 

 

۹)تو چی از همه فاجعه تره؟

 

برنامه ریزی.

 

 

 

۱۰)باحال ترین سوتی که داده چی بوده؟

 

 همیشه اونی که سوتی میداد من بودم 

ولی کائل بود بهش میگفتی خال؟😂 یبارم به لیان گفتی لاین

 

 

 

 

سطح ۳:

 

۱)بزرگترین آرزوش یا بهتر بگم هدفش چیه؟

 

بری خارج؟ مستقل شی واینا احساس میکنم😂

 

 

 

 

۲)چه مدل زندگی رو بیشتر دوست داره؟

 

زندگی ای بدون محدودیت؟:|

 

 

 

۳)خط قرمز های زندگیش چیه؟

 

همینطور که گفتی راجبش نمیدونم

 

 

 

۴)یکی از فانتزی های ذهنش؟

 

خودت نوشتی تکرار نکنم دیگه 😔✨

 

 

 

۵)خصوصیات اخلاقیش که کمتر کسی میدونه؟

 

اینکه کمتر کسی بدونه رو نمیدونم یا یادم نمیاد

 

 

 

۶)شخص ایده آل زندگی ایندش چطور ادمیه؟

 

I think جونسو😔🤌🏻🤌🏻

 

 

 

۷)بیشتر از چه تیپ آدمی خوشش میاد؟

 

اونایی که خیلی بویفرند طورن و وایب خوبی میدنن😂💔

 

 

 

۸)تاثیر گذار ترین آدم زندگیش کیه ؟ 

 

 اگه منظور تاثیر خوب باشه

قطعا من نیستم !!

 

 

۹)خاطره ای تو ذهنش داره که منفوره و وقتی اسمش میاد حالش بد میشه؟

 

...؟

 

 

 

۱۰)جایگاه تو توی زندگیش دقیقا کجاست؟

 

دلیل نفس کشیدن🗿🗿

 

....

 

آقا منننن مجبور شدم جوااااب بدم 😂😂 

نگاهم از یه طرف به بازیه فرانسه-مراکشه و مغزمم سخت درتلاشه به یاد بیاره 

گمشینن 

این نسکافه چی بود خوردم زبونم میسوزه هنوز