من معمولا وقتی خونه تنهام بخور و ببین میکنم و ساعتای اخری که حدس میزنم مادر یا پدرم قراره بیان خونه پا میشم ریخت و پاشارو جمع میکنم. یروز درحالی که یهو دلم گرفت و داشتم شبکه های تلویزیون بالا پایین میکردم دیدم که این انیمیشن داره پخش میشه. خودمو کشتم تا اسمشو پیدا کنم=)) این انیمیشن پر دیالوگ های حال خوب کنه حتی میتونم بگم دیالوگ غیر ستاره داری نداره.=>

شاید اسمش به نظر مسخره بیاد ولی واقعا این انیمیشن>>>

از اونجایی که حوصله ندارم تو نت دنبال بگردم و اینا خودم با توجه به چیزی که تو ۲۰ دقیقه اخر انیمیشن دیدم معرفیش میکنم

داستان راجب پسر کوچکیه که توی صحرا(؟) که کلی برف باریده گم میشه و دنبال 'خونه' میگرده. توی این صحرا با یه موس کور اشنا میشه و موش باهاش همسفر میشه و میگه رودخونه رو دنبال کنه. در این حین با اسب و روباه هم اشنا میشن.=)

این انیمیشن قشنگ و دیدنی=> از روی یه کتاب ساخته شده. مدت زمان انیمیشن ۳۴ دقیقست فقط. شما کافیه نیم ساعت از ۲۴ ساعت عمرتون رو برای این انیمیشن بزارید و حس خوب بگیرید.ㅠㅠ

اونطوری که میخواستم نشد معرفیش کنم ولی واقعا خیلی جدی حتس با تهدید بهتون میگم این انیمیشنو از دست ندید:"))

+پست قبلی رو هم ممنون میشم ببینید"^"